Sunday 10 July 2011

Pasal pinggan pun nak post? Memang sah xde keja

Semalam aku pergi Ikea. Terbelek2 pinggan (tujuan sebenar adalah non stick pan). Ternampak pinggan yang cantik. Cantik bagi aku la, kalau nenek aku tgk belum tentu dia ckp cantik! :p Harga RM20 sebiji kot kalo xsilap. Mcm nak beli, tapi aku pikir2, pinggan2 hadiah kawin pun x habis guna lg, plus xkan nak beli sebiji je kot? Paling2 pun kene borong 1 dinner set. So xjadi amik pinggan tu. Lebih kurang gini laa ropenye


kaler hitam camni pun cara ni..


Memangla it is just a pinggan. Pempuan kan, dah nature nya mmg ada nafsu membeli. Lagi2 yang dah kawin n slalu ke dapur. Aku masa mude remaja dulu mmg xlalu lah section2 pinggan ni. hehe. Kalo lalu pun sebab nk melintas gi tempat lain seperti toilet. *Tetiba

Lagipun kalau ada pinggan2 cantik ni, makanan yg simple pun jd nmpk macam sedap. Food presentation is also the key in attracting people to eat it(gaya jury program Masterchef Australia). Cube korang tgk ni plaks


Slrrrpppp.

Nanti dah ada rumah baru kitchen baru, mesti nak camni! mesti mesti! hehe. Nak standardize semua dinner set, drink set sume 1 color. Xmau ada mix2. hehe. berangan kuat niiee.

No comments:

Post a Comment