Wednesday 6 July 2011

kejutan buat uwan

Hubby went to Miri for 2 days training.

Oleh yang demikian, saya balik Bahau( which is the place i grew up ) untuk berjumpa insan yang membesarkan saya sejak saya baby.

Tapi dia xtau.

He He He.

Skadot ni lmbt sgt siap, sempat lg aku buat 1 entry ni. ciSS

Ok la kite cite pasal wan la nak? nak la nak la. Panjang cite dia nape aku dibesarkan di sana, xduduk skali ngn adik beradik lain. nnt ade jeki kite cte psl tu. ok tajuk harini ini, mcmana nenek2 kt melesia ni terbela cucu diorang sampai besar? heheh.

Senang je. Mostly case2 mcm ni parents mintak tlg mak diorang jagakan anak diorang, for any specific reason. Mula2 janji kejap je, 2 minggu. Nanti amik balik budak tu. Tapi, si nenek kebiasaannya akan mintak extend jaga sbb alasan2 yang menyentuh hati, contohnya, eh aku da tgk budak tu dlm kelambu hari2, xsampai ati la pulak nk pulang kan budak tu. Tunggu la dia besar sikit, nnt korang amik la.

Next trial mak bapak nak amik, si nenek cakap, la..budak ni baru nk sekolah, alang2 biarla dia skolah dulu.. Nanti dah besar2 amik la.

and it gets longer, and longer, and longer....


Sampailah budak tu besar dan nak kahwin! haaa


Itula yg jadi kt aku sbenanye. hehe peace!!!!!



Jeng Jeng Jengggg.

No comments:

Post a Comment